helgens citat

I allt roligt vi gör säger vi ju även många konstiga saker.
Det finns värre än dom här, detta är bara ett smakprov.
Alla behöver en Johanna Ekermann, enligt min åsikt ;)

"jag ser ut som johan palm" 
Detta har vi ju redan fått förklarat i det tidigare inlägget men jag 
kan berätta min syn på det hela.. johanna sitter helt inne i datorn
då hon plötsligt gör en bekymmrad min och säger
"fan vad jag har ont i huvudet" så kollar hon in i spegeln som hänger
på väggen lite längre bort ".......OCH JAG SER JU UT SOM JOHAN PALM"


dålig bild, men visst är det sjukt likt?

"kååååålasåååååås"
Någon kanske har sett på "janne lång ben the movie" då vet ni vad
jag pratar om men när jojo säger detta.. ae man kan inget annat än
att brista i gapskratt!

"och han brydde sig inte ens inte"
Johanna berättar något som hon sagt till "någon kille" och avslutar
meningen såhär? Och hon hade inte heller någon aning om sin dåliga
meningsuppbyggnad där utan fortsatte bara pladdra på.

"Jag ska sova hos embe ikväll.. det är det som är fallet.... jag ska sova hos embe"
haha, jag frågade henne vad hon hade sagt till sin pappa då säger
hon det här.. Johanna, det var ett tag sen jag kallades embe ;)


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du ser ut som johan palm på bilden ;) hehe

2008-11-07 @ 21:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0