i don't need your lies..

Jag har inte varit så aktiv och vad detta exakt beror på tänker jag inte ta här.. Känns som allt
bara håller på att rasa samman. Är det bara jag? eller kommer man till en sån fas här
i livet. Saker och ting är iaf inte som det brukar så nu känner jag bara för att trycka på stopp,
eller iaf paus eller något.  Jag får väl lära mig att leva med detta.
Ärlighet varar längst, det har iaf jag lärt mig. Men det finns även vissa som inte har
tagit till sig detta. Jag är bara så arg och besviken just nu, besviken på er! Hade det inte
varit för Johanna så hade jag inte orkat det här, tack för att du tar din tid och lyfter upp mina
mungipor.



Jag förstår inte hur du kan säga en sak och att
det visar sig vara en annan. Jag förstår mig
helt enkelt inte på dig.. Du av alla, du!
Tänkt på vilken plats du har hos mig och tänk
också på om du vill forstätta men denna oärlighet.
Det verkar inte leda någonstans..



Nu vart det värsta "buhuuuu" inlägget, men det är precis såhär jag känner!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0