impuls Lenu

måste bara säga en sak som jag skrattade åt idag..
 
Efter attt jag hade kommit hem från skolan kommer Lenu ner från trappen.
Hon är hysterisk men samtidigt viskar hon för att inte höras. Hon säger
"sara, hjälp mig!" Jag blir förstårs nyfiken, men när hon vänder sig om ser
jag mycket väl vad som har hänt. Lenu har klippt av sig 5cm på lite av sitt hår.
Och det vill hon såklart att jag ska fixa till, jag som knappt har hållt i en sax förr?
Jo det har jag väl, men bara klippt papper och så. Jag gjorde ändå ett tappert försök.
Greppade kökssaxen och det vart faktist snyggt, fast ändå lite pasch liknande..

Lenu hade tydligen tyckt att hennes hår såg lite slitet ut på ena sidan, så hon bestämde
sig att klippa lite. Okej, 5cm eller vad det tom 1dm, kanske inte var det hon hade tänkt
men det var så det slutade för henne. 5cm kortare hår på bara några minuter..
Ni som känner min mamma tycker nog inte detta är så konstigt, impuls Lenu.


Detta vart också ett impulsinlägg då jag egentligen borde ligga och sova vid det här laget.
Klockan är tio i 12 och jag har två prov och en redovisning imorgon, TJOHEJ


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0