"Söndag och jag ser ut som Johan Palm!!!!!!"

Angående det senaste inlägget så vill jag bara säga att jag inte var på humör för någonting. Hade ont i huvet pga gårdagen och det första jag såg i spegeln på morgonen idag var Johan Palm!
Jag har alltid undrat hur han får sitt hår sådär fult och spretigt men nu har jag förstått det hela, Johan vaknar sådär och sen sprayar i lite hårspray och sedan springer ut på scen och sjunger och blir älskad av alla emos med sönder färgat svart hår och svarta fula kläder med enstaka inslag av illrosa eller limegrönt.

Efter den förskräckta synen i spegeln i saras rum så begav vi oss upp till köket för att göra milkshake, något som verkligen behövdes! När vi satt där upptäckte jag att det var väldigt fint ute så vi bestämmde oss för att ta oss en promenad i malmslätt.

Första stoppet blev  vid en lekplats som Sara lekte i när hon var liten, mitt i lekparken var det byggt som ett skjul, och enligt Sara var man en av de coola om man klättrade upp på taket och sedan hoppade ner. Då blev jag bara tvungen att bli lite coolare!



Men när jag väl var uppe kan man säga att jag ånrade mig, man såg ju för i helvete ända till Skäggetorp köpcentrum därifrån! Men vad gör man inte för att få va med i det coola gänget?



Äntligen uppe och dags att hoppa ner



Det ser inte så högt ut men ni skulle bara veta sanningen bakom bilden



Just på bilden övergår Johanna Antine Ekermann till cool. Riktigt grymt.



Landningen däremot var mindre grym.


Efter den upplevelsen och början på ett coolt liv så vandrade vi vidare i malmslätt, då jag mitt uppe i allt kom på en mindre cool sak:

 
 
Kolla på den här bilden, vad ser du? Jo likadana jävla hus kilometer efter kilometer. Hur kul är det? Kan någon malmslättare förklara det för mig.




Den här bilden får avsluta denna dag, sista dagen på lovet, men den blev riktigt lyckad! Just nu sitter jag i soffan med min syster och kollar på Hulken, har inte riktigt hängt med så mycket, men nu ska jag lägga bort den här dum-burken så jag kan konsentrera mig!

/ j

Kommentarer
Postat av: Lena

Ha ha ni är ju roliga,kul har ni iallafall. Var det kul på stan igår.........det var svårt att slita er där ifrån.

2008-11-02 @ 19:02:21
URL: http://www.metrobloggen.se/lenu2008
Postat av: M

Vart är din jacka ifrån :) så fin!

2008-11-02 @ 19:17:54
Postat av: Johanna

Ja det var kul på stan igår Lena :) hade ni kul?

2008-11-02 @ 19:35:27
URL: http://sjek.blogg.se/
Postat av: Sanna

kan du sluta klaga på min snygga gata !? :D

2008-11-02 @ 20:20:36
URL: http://sannaehrnsten.blogg.se/
Postat av: Johanna

Är det din gata? haha, roligt ställe det där ;)

2008-11-02 @ 20:59:18
URL: http://sjek.blogg.se/
Postat av: Johanna svart till "M"

Jackan är köpt på Stadium, men jag är nästan helt säker på att man kan hitta den på Intersport med.

2008-11-03 @ 08:11:22
URL: http://sjek.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart är den röda jackan köpt ?

2008-11-07 @ 11:43:54
Postat av: Sara svar till "Anonym"

Den är köpt på Stadium.

2008-11-07 @ 14:12:43
URL: http://sjek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0