Kort

Ajuste, efter skolan åkte jag hem till världens bästa (Sara om ingen lyckades lista ut det). Skulle sjunga singstar men vi hittade inte shittet, men medans Sara letade hittade hon mycket annat, som till exempel väldigt gammla klasskort från när hon gick på Tokarp. Skulle vilja berätta för er att en viss anton vet verkligen hur man posar!! Och att en viss simon hade lite mer tjej frisyr än vad han har nu, det finns mycket mer att säga om korten men jag låter det förbli osagt.

På tala om skolkort så fick vi Gymnasiekatalogen idag, sen har jag ju hört att alla klagar nått så in i på deras kort så jag tänker låta bli. Måste bara säga att det kunde ju blivit bättre!

Men nu måste jag återgå till företagsekonomi papprerna som ligger och lockar här på bordet

/ j  


Bara för att Johanna började skriva om kort här så måste jag bara tala om en sak.. Eller menade hon kort, som
att inlägget var kort? (ae nu driver jag)
När min syster kollade igenom skolkatalogen och kom fram till våran klass slängde hon kommentaren
"Det ser ut som du har as mycket foundation" det är säkert fler som har sagt det, för det ser verkligen ut som det.
Ärligt talat så har jag ingen fondation på kortet, kollar
ni riktigt noga, ser man t.o.m att jag fjällar (det kanske jag inte skulle sagt).
Okej, nu låter det lite som att jag klagar, sorry Johanna!

Louise gav även kommentaren "Johanna vart ju skit bra" så Johanna, be proud

sara embe kåberg säger:
kolla mitt fjortisinlägg


/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi hade ju varit utomlands dagarna innan kortet togs, därför är du brun. puss på det.

2008-11-05 @ 00:59:58
URL: http://www.metrobloggen.se/lenu2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0