Lördag + söndag

Lördag tillbringades i först hemma hos sara på förfest, blev singstar och dans, sen vidare till Nörrköping till Piraja. Kan inget annat säga än att kvällen var förbannat rolig och att jag har träningsverk i benen idag så mycket vi dansa, av alla 2500 pers som var där tror jag nog att vi dansade mest där ett tag ;) startade till och med "tåget" haha, det ända som var lite synd den kvällen var attt det inte blev nån efterfest ;)

http://www.youtube.com/watch?v=2gTmQAq5wmA&eurl=http://kklleekkllee.blogg.se/

"Nej men vissa har ju match, vissa har ju match, match MATCH!!! nae jag kan inte skita i matchen!"
den där matchen var viktig den här kvällen

Tack för en skit rolig kväll alla!

Vaknade sedan upp hos världens bästa Sara idag, men tyvärr var jag tvungen att dra ganska tidigt för jag och familjen skulle till farfar i Norrköping och träffa honom och kusinerna Marcus & Felix.
Sen när vi varit där ett tag så åkte vi vidare till Ljungsbro hem till mormor och morfar där också kusinerna Sanna och Simon var :) mycket mysigt!

Men nu hinner jag inte skriva så mycket mer, blev ett litet hastigt inlägg. Förlåt för det men nu måste jag fixa lite saker,

/ j

Kommentarer
Postat av: Anton

Ljungsbroresan måste ju varit det bästa? Jag menar åka ut till stans finaste förort är väl inte helt fel?

2008-11-09 @ 22:50:46
Postat av: Johanna svar till "Anton"

Nja jag måste erkänna att norrköping också var riktigt mysigt. Så den frågan kan jag inte riktigt svara på ;)

2008-11-10 @ 09:41:06
URL: http://sjek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0