man kan väl få drömma?

Jag tror nog inte att jag är den enda som sitter här och tänker på hur otroligt skönt det skulle vara att bara dra iväg på en utomlandsresa i dessa tider. Jag skulle vilja åka till Kanarieöarna igen, för det vi hade det ju underbart då vi var där sist jag och mamma. Eller när hela familjen åkte dit på jullovet då vi även firade nyår där.
Det var ju tänkt att jag och Johanna skulle åka dit, men det blev väldigt mycket snack och väldigt lite verkstad om den resan. Så vi får väl sikta in oss på resan som kommer i sommar, för den ska bli av!
Tänk, för drygt två månader sen hade jag landat i ett stekhett Turkiet. Och resan blev ju bara så mycket bättre sen, trots det tråkiga vädret som lyckades hitta dit just denna vecka. Sol, bad, riktigt god mat och goda drinkar, kunde det bli bättre? Nae det kunde det faktist inte! Nu när mamma kommer hem hade jag faktiskt tänkt tjata lite på henne, det brukar ju i alla fall leda någon vart, det kan ju i alla fall inte bli värre?.
Idag har jag suttit och kollat på resor för fullt, så mer pepp går det nog inte bli, och ifall yasse skulle läsa detta skulle jag till henne säga "Att jag är sjukt P på det!"


Ae, det blev lite för mycket drömmande nu för min del. Nu är det dags att leta fram "plugg sara" för att skriva ett svenska arbete! Önska mig lycka till vänner




 
Tänk om man nu skulle ligga på stranden i
ett varmt land med sandiga fötter och ipoden
i öronen. För mig skulle det vara det bästa
som skulle kunna hända just nu.. liksom ingen
planering, man bara lever livet!






/S                                                                                                                                     

Kommentarer
Postat av: yasse

HAHAHAH, är de pepp? njaa..de är ganska O-P!!

hahahahaha sara du är bäst :D

"äre tandställning?" "de ääär tandställningar"

2008-11-19 @ 13:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0