måndag, då allvaret börjar igen

Jag tror nog att alla hade lika svårt som jag att komma upp ur sängen imorse, ni har säkert också vänt på dygnet lika mycket som jag. Man lyckas alltid med det, men det är bara att ta nya tag nu för idag är ju faktiskt första dagen på resten av våra liv.

Seg skoldag men efter det fick man rusa med mamma till massören medans sara åkte hem och hämta pengar och stuffs som hon lyckats glömma eftersom att hon ska bo över här inatt.

Efter massagen gick jag och mamma och köpte lite kläder, och också farsdag presenter till pappa min(?)
Sen mötte vi upp sara så blev jag och sara bjudna på mat av moder min(?) Efter det åkte moder min hem och jag & sara vandrade vidare på stan. Då blev det mer inköp, båda hittade stövlar.

 

Är det här nån jävla modeblogg?


Sen blev det en fika innan vi åkte hem till landet, och nu sitter vi här och Saras näsa är helt röd för här är det snö i breddgrader(?) eller nått i den stilen. Det är rena-rama Island här i nykil.. eller Island, är det inte varmt där?

 

Blev en vanilla latte på det. Vill verkligen rekommendera den, finns inget bättre när man har gått på stan än att sätta  sig på espresso house med en vanilla latte i högsta hugg.            (ooh, hjälp.)

Påvägen till min fars jobb så såg vi att de hade satt upp november-ljus även i vasaparken, det tyckte vi va lite mysigt måste jag säga.

 

Där vi även kom på hur mysigt det skulle vara att gå på promenad med pojvännen, Sara kom då även fram till han hon vill ha en tråkig pojkvän eftersom att hon stör sig på att tandställningen syns när hon garvar. Så, någon frivillig, det är bara att passa på. Det ända som krävs är att du ska vara tråkig.

/ j


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejer är det bra.

2008-11-04 @ 11:53:00
URL: http://www.metrobloggen.se/lenu2008
Postat av: Anonym

vart köpte ni stövlarna & vad kostade dom ? :)

2008-11-04 @ 15:56:04
Postat av: Johanna svart till "Anonym"

De är köpta på Wedins.

2008-11-04 @ 20:06:08
URL: http://sjek.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tack snygging men ska du säga :) <2

2008-11-10 @ 23:42:29
URL: http://hejpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0