Sanningens ögonblick

Sitter och kollar på sanningens ögonblick, jag vet inte vad jag ska säga. Det är nog bland det töntigaste Sverige sänder på tv! Fast jag måste medge att det är ganska kul att kolla på ibland, annars skulle jag ju inte sitta och kolla på det nu. Men jag fattar verkligen inte hur man kan ställa upp på det. Sitta där och erkänna pinsamma saker för hela Sverige? Som i det här programmet som är nu så erkänner hon att hon har haft sex med nån medans hon är tillsammans med sin nuvarande man. Vad är det för stil? Och sen säger hon "jag kan förklara mig senare" JAHA, kul för oss som sitter och tittar då? Vi kanske också vill höra din dåliga bortförklaring din feta kärring, för någon bra bortförklaring till varför du hade sex med en annan under ett äktenskap, det kan du fan inte ha.

Måste även lägga till en sak, senaste frågan på sannigens ögonblick var "Har du stulit över 30 000 på en arbetsplats?" Hur i helvete kan man svara på den frågan, för det första blir man idiotförklarad och klassad som tjuv. Om jag skulle träffa honom skulle jag inte kunna lita på han en sekund, men det värsta är ju att svarar han Ja så blir han ju av med jobbet direkt!! Om han nu jobbar kvar vill säga. Men i förra eller förrförra programet fick en tjej frågan "Har du stulit pengar från kassan på ditt nuvarande jobb"? Och idioten svarar Ja, klart som fan att hon blev av med jobbet!? SJuka människor.

Sannigens ögonblick:

Johanna, är det verkligen så att du sitter framför tvn nu med en skål popcorn, milkshake och till och med lite chips som blev kvar sen gårdagen?

svar: Ja!

Svaret är ..... "väntar i några sekunder så att vi får upp spänningen" ... sant!


Johanna säger: Jag kan förklara mig senare.



/j

Kommentarer
Postat av: Anonym

sanningens ögonblick är skit kul att kolla på :)

2008-11-25 @ 21:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0