slut på helgen...igen

Då jag ändå sitter och väntar på sanningens ögonblick kan jag
lika gärna passa på att uppdatera. Jag älskar verkligen söndagar
på något sätt, visst att det är en sjukt seg dag, men på söndagarna
är tvn min bästa vän.. gossipgirl, andra avenyn och sanningens ögonblick!
kan det bli bättre? Och just nu har jag "Ensam mamma söker finalen" i bakgrunden. 
och det programet är faktist riktigt gulligt :)

Som ni säkert redan vet så var vi ju på häfvet i fredags och jag vet inte om
jag ska skratta eller gråta, för det var sjukt ovärt. Jag tror faktist att det inte
bara är jag som tycker så, men mina vänner och jag räddar ju som alltid 
situationen. På natten åkte jag, Fille och Oskar hem till oskar och sov.

  
jag och fille och jag och johanna vid busshållsplatsen,
bildernas storlek är för allas bästa..

Lördagen började med att min family kom och hämtade mig och fille sen
åkte vi iväg på öppet hus på infokomp med lollo! Senare på kvällen blev
sbn.... JA jag vet att jag sa att jag inte skulle dit men ;p ärligt så var det faktist
sjukt värt.. Jag hade skit kul och tack till alla som var med :)

 
carleborn och martin.. alltid detta posande vid busshållsplatsen, haha


/S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0