Söndag

den dagen jag brukar deppa ihop för att det väntar en jobbig skoldag nästa morgon.
Det är endast några lediga timmar kvar men jag är galet pepp ändå. Helt sjukt!

Har hjälpt till hemma idag, städat mitt rum och sen ganska mycket av de övriga delarna i huset. Måste säga att man blir riktigt nöjd när man är klar!





Nystädat rum







ae nu orkar jag inte lägga upp mer bilder, men såhär ser det ut när jag har varit duktig och städat på vissa ställen iaf!
Ibland älskar jag att städa, speciellt när man tjänar på det ;)

Nu ligger jag i sängen och funderar på vad jag ska göra härnest på en sån här långtråkig söndag.. syrran sitter och spelar gitarr och sjunger brevid hör jag, riktigt falskt låter det. Hon får bli mitt offer för dagen, ska gå in och battla henne och visa hur det verkligen ska gå till. För ni visste väl att jag har börjat spela gitarr igen? Tog ju paus där ett tag, men nu är jag på g igen.

Ha en trevlig sista dag på helgen!
Ajuste, jag är ju ledig på tisdag & onsdag, gud va skönt!

/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0