studiedag nr2!

än har jag inte hittat på något nödvändigt, egentligen borde jag slå upp skolböckerna
men jag orkar verkligen inte..

precis NU kollar jag ut genom fönstret, och gissa vad jag ser?, giganstska snöflingor
faller ner från himlen, eller är det snöbollar? ae, jag orkar inte med detta längre,
ge mig sommar så blir jag kanske lugn, eller typ en utomlandsresa..
okej, julafton&nyår sen kan det gärna bli sommar direkt!

Och mamma och jag som skulle åka till ikano idag, men ärligt, hon är spårlöst
försvunnen.. Hon slutade jobbet vid halv 1...

...nu ringde hon precis och sa att hon var tvungen att jobba över, så jag får väl
vänta lite till då, men va bra.. du kan ju jag plugga lite..

Egentligen hade jag faktist inget nödvändigt att skriva, detta var bara för antes skull, haha ;)

/S

Kommentarer
Postat av: ante

HAHA snöbollar!

aw, gull du är =)))

2008-11-19 @ 20:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0