"mitt shitt är ditt shitt"

Jag tycker att Johanna the hästs förklaring på denna tisdag inte kunde bli mycket bättre.
Bortsett från franskan där hade jag rättskunskap, och inget går väl upp emot en lektion i 
rättskunskap, ärligt jag dör på dessa lektioner.

Efter skolan åkte jag och Johanna raka vägen hem till mig, det var tänkt att vi skulle 
plugga bokföring, men vad hände med det? Vi satte på "10 things I hate about you"
och som vanligt så var det ju någon som somnade. Detta händer alltid och jag har ännu
inte hittat en förklaring. Okej, ingen kommer vilja se film med mig nu. Igår skriver Johanna
att jag vill ha en tråkig pojkvän & idag berättar jag det här. Någon gång får Johanna faktist ta
förklara hur rolig jag är (he-he)

På tal om rolig, så vet jag inte hur länge jag och Johanna låg och skrattade igår/inatt.
"jag kommer frysa om mitt shitt"
"men om du gör det hämtar vi socker"
"vad ska jag ha socker till?!"
"hahaha, inte socker utan socker, eller
heter det sockor?!"
Detta kanske inte är alldeles klart i era huvuden. Men när denna konversation kommer
upp ungefär vid halv 1 på natten, då jag alltid är som tröttast. jaaa Johanna, en extra lektion
i svenska med maria k, vad sägs som det?! 

Haha, det där med "ditt shitt" och "mitt shitt" är ganska intärnt.. Hör ni hur vi pratar, då förstår ni vad vi menar!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0