välkommen november!

Jag tänkte faktist vara så trevlig så att jag säger välkommen till denna månad, 
jag var faktist otroligt trött på oktober där ett tag så det kan ju vara skönt med 
lite omväxlig.

Som ni tidigare såg så var det ju rusningstrafik imorse. Vi sprang här ifrån 33
och bussen kommer 36, duktigt tjejer ;) 
Jag vart mycket nöjd över naglarna även fast en del saker blir lite svårare 
att utföra, så blir inte allt för ledsna om jag inte svarar på era sms ;) naevers..

Helt ok fredagkväll även fast ingenting var planerat. Blev att chilla med idol som
vanligt tillsammans med Johanna. Det här med idol på fredagar med Johanna 
börjar bli lite som en tradition. Det jag alltid frågar mig själv när fredagen
börjar lida mot sitt slut är "Varför blir ändå kvällen galen?" Den frågan kanske Johanna
har svaret på..

Just nu är jag inne på Safari och jag kan säga det är sjukt jobbigt när det blir röda
streck under texten hela tiden. Ae jag väljer nog att återgå till Firefox igen!

Ska försöka ladda upp en bild på mina naglar senare.
Och bilder från kvällen lägger jag in imorgon.
  


Bild från Salongen.

PussPuss S

Kommentarer
Postat av: Anton

En pumpa på det kanske? Är det inte dags att pumpa upp sig lite, såhär i novembertider?



(Och btw, helt ärligt var förra designen mycket snyggare)



2008-11-01 @ 02:11:21
URL: http://sjalpojkarna.blogg.se/
Postat av: Sara

Jo det blir nog en pumpa på det ;)

Du måste skämta? men du måste ju hålla

med om att det är kul med lite omväxling ibland?



(Och btw, var det kul på festen?)

2008-11-01 @ 02:24:58
URL: http://sjek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0