vilken helvetes dag!

Jag känner att jag inte direkt har varit den aktivaste inom bloggvärlden, men nu
får jag väl ta mitt förnufft till fånga och skriva lite. Egentligen har jag inget intressant
och skiva, men eftersom jag har varit så tråkig ett tag nu så kör vi ändå..

Precis som rubriken säger, vilken helvets dag det har varit! Redan när jag vaknade idag
hade jag sjukt ont i kroppen och framförallt i halsen (nu har jag också konstaterat att
ena sidan är svullen.... som om någon ville veta?) När det var 5min kvar tills bussen
skulle gå hade jag fortfarande inte bestämt mig om jag skulle åka iväg till skolan....
men jag gjorde det. Kände mig tvungen att gå på Information&layouten. Efter denna lektion
trotsade jag Anders och åkte hem.

Jag sov hela bussresan och även när jag kom hem somnade jag. Jag kom hem runt 11tiden
och sov ända till kl 6. Enligt mig är detta helt sjukt, hur en person kan sova sju extra timmar när
man har sovit hela natten.

Idag har jag bara tyckt synd om mig själv, ärligt....vilken idiot jag är! Fast jag har även tyckt
synd om Johanna som har fått sitta i skolan och arbeta medan jag själv bara har sovit och sovit..


Denna bild piggar upp mig a lot!
Men även världens roligaste film på Johanna som jag
hoppas ligger uppe på youtube snart!

"har vi ens försökt? men jag menar om vi hade försökt...
så hade det ju blivit nånting... men NUU.. liksom, vi kan ju inte
förvänta oss nått. Det blev inget.. och vi bryr oss inte. Vad sa Björn
Ekermann då? Björn? Jag ska sova hos embe ikväll, det är dä som är
fallet jag ska sova hos embeeee...glasögon! och han brydde sig
inte ens inte.. det var jävligt dålig stil oså.. men jag bryr mig INTE!
vad sägs som de tjejer?"

Jag kan verkligen inte sluta garva.. ingen lär fatta något men huvudsaken är att Johanna gör det.. asåå HAHA

/S

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahah, jag kan verkligen inte sluta garva saraa!!!! xD

2008-11-12 @ 07:12:45
URL: http://sjek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0