allt går som på räls... not

Jag vart helt chockad idag när jag kom till tandläkaren. Visst att jag visste
att jag skulle få tandställning men att det skulle gå såhär fort det visste jag
inte. Så nu sitter jag här och lider den sista minuten på denna fredag.

Skolan slutade som vanligt på fredagar kl 10.45 och efter det lunch, men
tror ni att jag kunde äta? njaeee.. så johanna och jag gick till hemköp
och köpte varsin pucko och godis. Som om det skulle  vara enklare att
äta? Och godiset som är ganska slut just nu eftersom jag gav bort det
till Iss efter en del tappra försök att tugga i mig något, men det går ju verkligen
inte.. Och ni som någon gång har haft/har tandställning vet nog vad jag
pratar om.

Denna kväll har spenderats med Iss och det blev en kväll i soffan kollandes
Idol och Fredag hela veckan. Sånt gillar vi skarpt ;)

Ae men nu kanske man ska försöka sova bort smärtan och vakna upp
till ännu mer smärta, enligt Perne som sa att det var värst andra dagen.
wish me luck säger jag bara..


(nu är ju då detta inte jag eftersom jag har vita
brickor.. folk säger att det inte syns så mycket 
men jag är ovan och detta är smärta!)

PUSS&KRAM&GODNATT /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0