dags för lite uppdatering här va..

tycker faktist synd om er som går in här så finns det inget kul att läsa, antingen
är det hösten som har gjort oss så opeppa på att skriva eller så är det helt
enkelt något annat? jag skulle vilja säga att jag är väldigt fantasilös denna
månad, men varför? det är ju min månad! fyller ju år på tisdag... för 17de gången.

så idag har jag utnyttjat studiedagen på detta sett:
johanna och jag vaknade vid tio och båda hade världens träningsverk efter
idrotten igår.. typ i armhålorna hade vi ont och vi båda konstaterade att
det kunde vara "plankan" som orsakat detta eftersom båda stod och
skaka. vi har även tagit vårat förnuft till fånga och bestämmt att båda
ska bli dukitiga och köpa gymkort på world klass, yes vi ska bli lika
muskliga som killarna. iaf.. efter att vi hade gått upp och fixat oss och
ja.. ni vet allt sånt som vi tjejer måste göra, så bestämde jag att mamma
och jag skulle åka iväg till norrköping, och så blev det ju då så klart (eftersom
jag sa det... haha nedå) mamma och jag gick där och kollade på massor
presenter men ska jag vara ärlig så finns det egentligen inte så mycket jag
vill ha.. förslag någon? men jag har iaf hittat världens finaste jacka... JA jag är
kär.. ¨

en lite rolig sak som hände idag också; mamma och jag hade precis fått
maten och vi skulle sätta oss vid ett bord. och som vanligt så händer det ju
att vi inte är överens om vissa saker och det var vi inte idag.. det var gällande vilket
bord vi skulle sitta vid. båda var brevid varandra men jag fick sedan över mamma
på min sida så det blev tillslut som jag ville (jag vann...igen!) men såklart när vi
ska sätta oss stöter mamma till brickan mot en stol och så välter hon ut hela colan
över norrköping och hennes mat, och det första hon får ut sig är "jag sa ju att vi
skulle sätta oss vid det andra bordet"
så tydligen blev det mitt fel ;)



sen åkte jag och mamma till pappas grav och satte lite blommor och gjorde fint.



och nu har jag blivit sjuk igen tror jag, och nu är det förkylningen som har
hälsat på i mitt liv.... IGEN! ae snart blir jag förbannad..

och nu är linda här och gnäller, ska väl vara lite social mot gnällspiken nu :)

PUSSPUSS /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0