fortfarande smärta!

jag har ännu inte blivit av med denna smärta och den har faktist
bara blivit värre.. En bulle, det är var jag har ätit idag, och sen
har jag druckit ett glas nyponsoppa. Men jag bad faktist
Mamma och Tosse att köpa hem något flytade som jag kunde
bli mätt på, och dom föreslog soppa? Okej, jag som aldrig har
varit förtjust i soppa får väl försöka äta mig mätt på det.. för
nu är verkligen magen tom.

Idag kommer Johanna hit och vi får väl se vad som händer under
kvällen, vi hade ju lite planer men jag vet i fan nu asså. Det
här gör mig bara såååå opepp!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumman Love you. Ge smärtan till mig så slipper du. kramis

2008-10-12 @ 13:38:50
URL: http://www.metrobloggen.se/lenu2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0