Norrköping..

Har precis kommit  hem från en heldag med shopping i norrköping..
Eller för mig blev det inte så mycket shopping men dom andra hittade
en del. Jag köpte inte så mycket eftersom jag hittade det mesta jag ville
ha i stockholm.

Igår kom fille till mig rätt sent så vi kollade lite på rosabandet galan
sen på "stand by me" fast där tror jag att någon somnade :p haha..
Ibland kan tom jag bli osocial, men det kan också vara skönt att
få tyst på mig ibland tror jag :p

Sen ikväll var det tänkt att Johanna skulle komma hit.. Vi hade två
alternativ
1. Åka in till stan och se Patrik 1,5 på bio
2. Hyra High school musical på filmhuset.

Jag övertalade johanna att ta tvåan men sen var det ändå något som
gick snett... Ajuste, johanna bor ju ute i Nykil dvs att bussarna har
slutat att gå.

Ajuste en sjuk sak.. Min familj+Annie och Fia hade ju bestämt sen
en vecka tillbaka att  vi skulle åka till Norrköping idag och shoppa,
Och vem ser man inte när man åker ner från rulltrappan joo Johanna!
haha hennes mamma sa direkt "Det är väl meningen att ni inte ska vara
ifrån varandra".. Och så är det väl ;)!


PussPuss S


Ni måste väl ändå hålla med mig om att min fasters katt
är sjukt söt?!
Idag hade vi faktist en diskussion om att skaffa katt
men jag tror inte att jag fick med mig så många på min sida tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0