Riktigt trött

Sitter i skolan i datasalen och har just nu inget att göra så jag tänkte skriva lite här.

Längtar till

1. Helgen!

2. Stockholm med sara lördag - tisdag

3. Lovet

4. Utomlandsresan med tejerna i sommar, satt förut och tänkte på hur mysigt det skulle vara att åka med sin pojkvän utomlands, men just nu har man ju ingen pojkvän så drömmen sprack direkt.
Men det ska iallafall bli riktigt kul att åka med vännerna!

5. Maten, jag är riktigt hungrig nu men Sara sitter ju på sin äckliga spanska lektion som slutar om EN KVART, skynda unge!!

6. Tills den här skoldagen är över så att jag kan möta mamma för vi ska nämligen på massage idag.

7. Till min sköna säng, vill bara slänga mig i den och sova just nu.


Fast nu missade jag ju en sak.. jag längtar faktiskt till min födelsedag med, 18 år.. körkort? Vi ska ju åka till öland i sommar tjejjer så håll tummarna för mig till körkortet nu! 
På tala om födelsedag så fyllde ju sara år för 6 dagar sen och jag tycker att det är lite snålt med bilder därifrån så här lägger jag iaf upp 2st:








Förstår inte varför resten av klassen har lektion nu förutom jag? ..

ciao
/ j

Kommentarer
Postat av: Mamma Ekermann

vad gör du på lektionen bloggar du???? Inte missa skolan!!1

2008-10-22 @ 14:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0