torsdag, eller var det fredag?

Snacka om dålig tidsuppfattning, till en början visste jag ju helt säkert att det
var Torsdag men sen när jag får se på min mobil att det står "Fredag 31 oktober"
då börjar man ju undra asså.. Så jag ringde till Johanna hysteriskt och frågade om
detta var sant men hon lugnade ner mig och sa att det var Torsdag.. När vi
hade lagt på så trodde jag fortfarande inte på henne så jag greppade tag i
en "Extra Östergötland" och se där... det var visst torsdag! och då är frågan, har
jag alltid kollat fel på min mobil?

Idag har jag och Johanna duktiga som vi är, hjälpt Marcus att fixa hans haloween-dräkt..
Han ska ju vara pumpa och Johanna kom med den briljanta idén att fylla ett ihopsytt
lakarn med ballonger
, och det funkade faktist utmärkt ;) så till er som hade tänkt att vara
pumpor, där har ni ett hett tips ;)

Får lite halvt panik när jag kollar på klockan eftersom att den redan har passerat halv tre.
Johanna sitter brevid mig och snackar med sig själv så jag tror att hon också har börjat
bli lite trött. Så jag får väl ta och säga godnatt och välkomna fredagen ;)

PussPuss S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0