uppdatering..

Tänkte att det var dags att uppdatera er lite, om någon kanske
undrar vart jag har hållit hus, eller rättare sagt, vart vi har hållit hus.
I lördags åkte jag och johanna tillsammans med min familj upp till
stockholm, det blev lite shopping sen vidare till söderhamn, till min
farmor&farfar som jag inte har träffat på riktigt länge.. Sen träffade vi
Linus och Josefine som vi inte heller träffat på riktigt länge, så den här
"resan" var mycket mer är behövlig :)

Idag vaknade jag faktist och trodde att det var skola, fick lite smått
panik där innan jag insåg att det var höstlov, hur kan man glömma
bort något sånt underbart för en minut?
Dagen har jag faktist spenderat med min syster, vi kollade på
HSM 1, riktigt bra film.. blir sugen på att se 2an & 3an med :)

hahah het diskussion vid matbordet idag då alla var emot
marcus då han bestämmt sig för att vara pumpa på haloween..
jo den killen ska ju då alltid vara värst ;) jag försökte iaf ge honom
några bra tips där men han idiotförklarade mig baraa.. som vanligt..

nu sitter jag och väntar på fille men kollar på klockan och ser att
det är flera timmar kvar tills han kommer så jag får väl sätta mig och
kolla på andraavenyn innan han kommer sen tänkte jag slänga
jag in lite bilder på johanna och mig från söderhamn :)







okej det här är hopplöst, tar ungefär 10 minuter att lägga in en bild så mitt tålamod
tog visst slut.. kanske orkar lägga in lite bilder senare eller kanske någon annan dag.

pusspuss S


Kommentarer
Postat av: Anonym

sööta:)...e ditt hår äkta sara?

2008-10-28 @ 18:54:09
Postat av: Sara

På det sista kortet har jag löshår :p

2008-10-29 @ 20:18:18
URL: http://sjek.blogg.se/
Postat av: Anonym

ingen röv ;) !!

2008-11-01 @ 00:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0