Veckan som gått

Vi börjar bli riktigt dåliga på det här med bloggande, men som sagt det ska ändras.

I helgen har det blivit fredagsmys & "klassfest" mycket lyckat till en början måste jag säga! :) Myskvällen i fredags hölls till hemma hos Sara, kollade på idol med henne Louise & Tove.

"Klassfesten hölls till i Nykil, där kanske det kommer hållas någon mer fest men för tillfället känns det som att det är för långt bort och det är faktiskt ganska jobbigt när man inte vet hur man kommer hem.

Höst, höst, höst, höst! Det är verkligen jätte mysigt med höst, myskvällar inne med film & sånt! Men sen kan vi ju diskutera det där med värmen, ca 13 grader som varmast? Det är liksom varken kallt eller varmt. Aja, bara det är sol så är jag nöjd.



Och idag har hela tjocka släkten varit hemma här och firat pappa som fyllde för ett tag sen :)


Men nu måste jag säga att jag är väldigt trött, sov ju kvar i lokalen med Sara och hennes gamla "klasskompis"  om man kan kalla det för det, och det var inte så varmt i lokalen sen på natten så jag har inte sovit så bra.
Plus att jag är inte alls taggad inför en skoldag imorgon....

sova, sova, sova, sova!!


/ j

Kommentarer
Postat av: sara

vart är den oranga tröjan köpt?

2008-10-20 @ 18:25:21
Postat av: johanna

Den är köpt på BikBok

2008-10-20 @ 20:42:27
URL: http://sjek.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fint kort roliga tjejer.hej hej.

2008-10-20 @ 23:25:15
Postat av: Anonym

vart är den dära sjalen köpt ?

2008-10-26 @ 18:10:36
Postat av: Sara

sjalen är från kappahl

2008-10-29 @ 21:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0