vilken helg!

En riktigt rolig sådan om jag får säga det själv!
I fredags var det ju somsagt idol och mys med Iss som
stod på shemat och igår var det fest för hela slanten..
eller ska man säga chillkväll? Man får ju passa på när
man är ensam hemma säger jag bara. Det blev spel, bad
och drickande och kvällen vart faktist riktigt lyckad, så
tack alla :) johanna kanske orkar förklara kvällen lite mer
i detalj sen om hon orkar och kommer ihåg den? haha neverss..

Och idag har bara dagen gått åt till att plugga.. Så nu är jag klar
med svenska fördjupningen och info&layouten, eller nästan iaf
det fattas bara en passande bild till info&layouten. men det är ju ganska
mycket mer som jag måste bli klar med.
samboavtalet i rättskunskapen
pappret och utvecklingen i naturkunskapen
matte B provet
rättskunskapsprovet

något mer? aa det är det säkert..
och detta är bara den här veckan, jag har mer roligheter att se
fram imot nästa vecka... och nästa... och nästa! när ska detta
ta slut?

nu ska jag inte babbla på mer... PUSS&KRAM /s


en bild på mig och johanna från kvällen igår,
hon kanske orkar lägga in några fler (fan vad jag är slapp!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0