Pers-fone

Skoldagen = ingen kommentar, det ända jag kan säga är "pers-fone" haha, inte meningen att du ska förstå men det var riktigt kul.
Efter skolan tog jag, Sara & Isabelle bussen till det berömda m-slätt, därefter greppade vi tag i biksen och cyklade väg mot stan. Jag lämnade dock mina vänner vid Linköpings gk eftersom att jag skulle träna med tjejjerna, medans Isabelle & Sara fortsatte mot stan ;)

Efter en träningen cyklade jag till min pappas jobb, där jag beställde lite saker till iphonen. Sen blev det hemfärd och nu är jag hemma! Så det blev ingen idol för mig idag.. får se det nästa gång!

Men jag känner mig ändå rätt duktig eftersom jag har cyklat en hel del idag istället för att ta bussen! Så nu i framtiden blir det cykeln för mig, ingen mer lathet här inte.
Fast när jag kom hem blev jag onyttig igen som vanligt, men vad ska man göra åt det? inget, jag älskar godis!!



Men nu måste jag sova snart, är ju fortfarande sjuk så måste vila mycket. Att vara sjuk tar på krafterna kan jag lova..

Goodnigt
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0