Fortfarande sjuk..

Jag tror jag hatar att vara förkyld!? Allt blir så fruktansvärt mycket jobbigare när man går omkring och snuvar, harklar och hostar. Skulle inte förvåna mig om jag har feber, men jag tänker inte vara hemma imorgon ändå, har mycket att göra i skolan. Gympa har vi imorgon med.. den tänker jag faktiskt inte heller strunta i, kommer ta det lungt om vi gör något som är väldigt pulshöjande.

Efter skolan åkte jag och Sara till ljunkan för att möta Kerstin som hade lite saker hon hade glömt, efter det blev det stan en stund. Sara köpte lite byxor och så. Jag däremot letar för fullt efter ett par jeans, så har någon nått förslag så hojta!

Sen runt klockan halv 5 drog jag till golfbanan för att möta Sanna & Sara och resten av elit gruppen, för att spela 9 hål.
Gick väl sådär men man kan ju inte alltid va proffs?

 

Men nu hade jag tänkt att ta mig en dusch, och sen plugga
lite matte.. Zzz.. men det är ett måste.



/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0