Helt utmattad

Ännu en dag i förkyldning, men jag ska inte klaga. Hela linköping nyser eller hostar ju nu.
Sitter just nu och funderar på om jag ska till skolan imorgon eller inte.. vill inte vara sjuk i helgen så det kanske borde vara smart att stanna hemma imorgon och vila upp sig, fast ändå så vill jag inte missa något i skolan. Aja, jag får se imorgon bitti hur det blir med den saken.

Sara förklarade ju skoldagen innan så jag behöver nog inte ta om den igen ;)
men tänkte lägga in en bild från dagen iallafall -


Såg på idol förut, måste säga att Sverige sjunger dåligt? Kom igen nu va! Juryn va ganska bar faktiskt, bättre än vad jag trodde ialllafall, inte för att jag visste att det ens skulle vara en ny jury? men precis dom första sekundrerna jag såg dom så bildade jag en uppfattning som sedan ändrades till något mer positivt.

Ae nu måste jag nog sova lite tror jag!

Se ya


/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0