Onsdag

Verkar som alla är sjuka nu, men jag har i alla fall blivit av med min förkylning,
så jag kan sitta och reta jojo när hon pratar med klänypan på näsan, haha.. nevers

Skoldagen idag var SEGSEGSEG!!
På idrotten blev det en liten promiss med Jojo. Det var egentligen tänkt att vi skulle ha
brännboll hela klassen och jag var svinpepp. Men sen pga det fula vädret skulle vi vara
inne och köra styrka.. Men jag protesterade, så jag var den enda som gick ut :) haha mobbad.
Fast jag hade ju Johanna med mig, men hon var ju en sjukling.
Sen blev det äta på steves, och jag som hade bestämmt mig att det inte skulle bli
någon mer fet mat, men okej, nästa vecka!!!



Och nu skulle jag egentligen behöva ta fram spanska böckerna och plugga på det. Men nae
jag orkar verkligen inte. Och då frågar jag mig själv, om jag bara är såhär trött i början eller
om detta kommer fortsätta. Fast iof Spanska 4 kan inte jämföras med något, så sjukt
jobbigt.  Idag fick jag också reda på att jag har 100% i närvaro, och så ska jag fortsätta!

Sen ska jag och lilla Fille se på idol :)


(nån var trött idag?)


/S

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur lång e du Sara?:)

2008-09-03 @ 17:55:03
Postat av: Sara

176 :p vem jenny?

2008-09-03 @ 18:50:42
URL: http://sjek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0