Sjukast

Som tidigare sagts av min vän Sara så hänger det sjukdomar i luften. Både hon och jag och många andra är väldigt förkylda, och det är inget jag orkar med kan jag säga! Börjar få hosta nu med och det är nog bland det jobbigaste som finns? Men trotts dettta så cyklade jag & Sara hem till henne i Malmslätt idag, eftersom att jag är minst sjuk fick jag skjutsa hela vägen, varse syrran, men nästa gång är det din tur ;)

Väl hemma hos Sara blev det en väldans massa pluggande så nu är man helt slut!
Och nu är jag hemma, tänkte slänga in lite bilder från skoldagen, det händer ju inte så ofta menar jag.


Issa & Sara är alltid lika taggade
på natur lektionerna!

 
Jag är helt inne & Iss fumlar som vanligt.


Dr. Alex


Farre steker med bärbara datorerna!


Hur kan man vara ledsen
när man har lektion?


Sen hittade vi ju dom här sötnosarna,
haha, dom är sig lika!


Nu måste jag duscha, sen sova så att min onda förkylning försvinner... önska mig lycka till! 

/ j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0