Slow down

Supeeeeeer seg dag i skolan, FUN! not. Jag & issa klarade iaf oss igenom den mest fruktade lektionen på hela dage, Företagsekonomi, med mycket om och men


Det var ungefär såhär det såg ut de sista minutrerna.


Och issa gav upp helt ;)

Efter skolan så mötte jag Linnea, gick och hämta pengar hos pappa och medans vi var där passade vi på att sno lite fika ;) MUMSSS (haha iss asså) Linnea och jag gick och tog nått att äta eftersom att båda var fruktansvärt hungriga! Som vanligt  pratade vi om allt mellan himmel och jord :) ! Även planerat lite saker inför framtiden ;) Efter den trevliga pratstunden med henne så gick jag till pappas jobb och fick skjuts till träningen. Blev lite träning och sen blev det möte. Pratade mycker om hur vi skulle lägga upp träninen e.t.c.

Och så vill jag bara säga KRYA PÅ DIG, till sara som ligger hemma och är sjuk! <3
Du måste komma imr, skolan är inget utan dig..


på tala om skola, nu ska jag plugga...

/j

Kommentarer
Postat av: Anton

Vilken fin blogg ni har =)



Hoppas vi inte var för fulla igår. Eller tja, det vet jag ju att vi var - men å andra sidan var det sjukt skoj!



/PussAnton_

2008-09-14 @ 15:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0