snuvigt frågetecken...

Ser man rubriken har man ju listat ut hur min dag hitills har varit iaf, mycket snuvigt
och nysningar för min del. "Ser jag ut som en knarkare nu?" "Aa, faktist", den frågan
har jag ställt hela dagen och har fått samma svar av alla. Snyggt!!

Efter skoldagen så bestämde jag och Johanna oss för att cykla hem från skolan,
men eftersom jag bara nös hela tiden så skjutsade johanna (a) tack dö!

Sen när vi kom hem blev det Tacos för hela högen sen nu har vi lanat lite, haha
Men nu måste tyvärr denna laning(?) gå över till pluggning. För imorgon är det
redovisning om grekiska gudar, och jag är riktigt laddad.... not.

(17:15) isabelle: en är ju klar nu!!!!!
(17:15) sara embe kåberg: blev det bra döö?
(17:15) isabelle: jag tror inte det dö, för jag bara blandede ihop allt till pannkake men en får la se imörn dö
(17:24) sara embe kåberg: hHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
(17:25) sara embe kåberg: varför är en så förbaskat gla'
(17:25) sara embe kåberg: ?
(17:26) isabelle: för att EN är klaaaar!!!! du vet inte hur mycket en försökte att nästan begå självmord dö, en var riktigt näre ska du veta dö!!
(17:33) isabelle: en tycker ju då att du är riktigt seg dö
(17:37) isabelle: en ska aldrig mer skrive, hej mäse!!!
(17:43) sara embe kåberg: ska du gå mäde?
(17:43) isabelle: en svarar ju inte
(17:43) sara embe kåberg: jaaaha dö men en är lite trörr
(17:43) sara embe kåberg: trött*
(17:52) isabelle: en är


(det är ju typ såhär det snackas nu för tiden, och man kan ju inget mer än att bara
garva, men det är ju coollugnt)


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0