Söndag


Sorry för dålig upptarering, jag tror nog att både Johanna och jag har varit trötta på
det mesta den här veckan. Men det blev ju en stor lättnad i slutet av skolveckan där
vi gjorde en sak som vi haft på hjärtat ett tag nu och jag säger bara lättnad.
Sen två dagar den här veckan stannade ju jag hemma från skolan, jag mådde
inte alls bra, men nu är allt på topp även fast jag är ganska proppmätt just nu
efter en jätte god middag.. eller vad säger man? kvällsmat?

Igår stod det chillkväll på schemat, så tillsammans med mjukis kläderna och
vattenpipan satte vi oss ute i poolrummet för att bara
ta det lugnt, välbehövligt? ja.. Fast kvällen blev faktist inte så lugn eftersom att
vi fick ta hand om några skapligt fulla 89:or, nämner inga namn ;) haha
Men det vart en riktigt rolig kväll ändå som avslutades med film, johanna somnade
i soffan men jag såg klart hela filmen :) trevligt sällskap där!
Sen vill jag bara säga att Iss har fått tillbaka sin mobil som försvann förra fredagen,
så nu kan ni nå henne igen.. och jag måste lära mig hennes nummer!!

Idag har jag träffat Linda och vi såg på humorprogrammet hål i väggen, helt
okej faktist, vi fick oss några skratt där, och jag som älskar björn gustavsson!
hahah jag säger bara "poppa popcorn i en popp"
linda, jag och lollo asgarvet!!

Den här veckan ser jag verkigen fram emot.. Det är ju dom här tre dagarna som är
kvar och tyvärr så måste Måndag och Tisdag bestå av plugg (förlåt vänner!)
eftersom jag har 3 prov på Onsdag, yesss!! Men imorgon skulle nog jag och Johanna
gå lite på stan och handla våra saker, om hon inte har glömt bort det?
Och sen på Ondag blir det att träffa Fille :)

Jaa, vad mer kan man skriva? nae inte så mycket mer så jag avslutar som alltid
PUSS&KRAM!

/S


  
                                                                                stackars johanna blev iputtad i poolen..

Kommentarer
Postat av: Marcus

Men han kan ju faktiskt kung fu :)

2008-09-15 @ 02:06:57
Postat av: Johanna

haha, frågan är ju om han kunde det?

2008-09-15 @ 08:14:10
URL: http://sjek.blogg.se/
Postat av: Anton

Fulla? äsch då... ni fick ju inte ens se kullerbyttorna!

2008-09-15 @ 23:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0