suck..

Nu har Johanna dragit hem och jag är deprimerad igen, haha det blir
jag varje gång det inte händer något. Känner för en riktig brakfest asså..
eller inte.

Johanna och jag satte ju sedan igång med plugget och det gick faktist
prima. Det är ju så att vi ska stå och läsa en text om en grekisk gud (skit kul)
Fast iof så får vi inte ha någon text att läsa av så det blir ju lite svårare ändå.
Ae men jag kan faktist mitt ganska bra så får hoppas på det bästa.




 Jag menar, det här ser väl riktigt roligt ut?






Ajuste, mamma gav mig och Johanna denna äckliga dryck, men den
var faktist inte så äcklig som jag trodde att den skulle vara.
Det är C-vitaminblandat med något som lindrar förkylningen.
Och ärligt så har jag faktist blivit bättre, haha, fan vad jag tjatar
om min förkylning.

 

PUSS&KRAM  

/S 


Kommentarer
Postat av: Johanna

måste ju säga att det funka det där med drycken! :o

2008-09-01 @ 21:42:08
URL: http://sjek.blogg.se ;)
Postat av: Mamma Lena

Hejsan goa mys!!! Hoppas du blir bättre ska jag göra en till förfrisknings c.vitamin kur till dig. kramis mamis!!!

2008-09-01 @ 22:09:56
URL: http://metrobloggen.se/lennu2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0