"ta det lugnt"

Det var så kvällen var planerad, att jag skulle ta det lugnt..
Men kvällen utvecklades och blev allt annat än lugn, haha..
Kvällen började hos tom och slutade hemma hos Iss.
Och iss tappade ju sin mobil igår också, så vill ni ha tag på
henne får ni ta och ringa mig! så iss fick ringa till polisen och grejer
"var det en stor folkmassa där mobilen kom bort?"
"aa, ibland"

och iss och jag garvade inte lite heller när vi såg det skickade smset
som innehöll texten "den som ringer upp det här nummret får 2000 kr"
HAHAHA, mer än vad mobilen är vääärd. jag kommer ihåg att nör jag skrev
det så skrev jag först 1000 men sen skrek issa "ändra till 2000, ändra till
2000 annars låter det tattigt"
haha som sagt, issa är alltid issa.

Och idag har man ägnat hela dagen åt att leta efter Johanna.. men
hon kom till rätta till sist. blir galen på dig unge!!!!

Iss och jag har kommit på att vi är på "inte ett skit humör" ifall
någon undrar..


slänger in en bild på mig och iss hos
tom när vi är lite väl glada kanske


PUSS SNYGGINGAR ;)        /S


Kommentarer
Postat av: hannah

fan va kul ni verkar ha det!

ni är inga sånadära fjortistjejer,

ni är er själva. kul att läsa om er

och vad ni gör :) FORTSÄTT

2008-09-06 @ 23:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0