tjofaderittan!

nu har en hamnat hemma hos iss i stan efter en cykeltur från malmslätt.
Till en början var det jag, iss och johanna men johanna lämnade oss
vid linköpings gk för hon skulle golfa. Så nu sitter jag här, hemma hos issa
eller ligger rättare sagt och chillar medans hon sjunger på smågrodorna. Och nu
damsugade hon upp något så att det lät slurp i damsugarn, så nu har
hon öppnat upp hela shitet.. den människan asså xD
plus att jag har tagit efter henne lite med "var är min.....?" haha

idag bestämde jag mig för att starta mitt nya liv, dvs den nyttiga och
träningsinriktade Sara, en ska tillbaka där den en gång varit så att säga.
men issa gillade inte idén.. men samtidigt kom hon på hur många sara
det har funnits "jag saknar Sara med den svarta JL-tröjan"

Sen när vi skulle börja våran tur till stan så har det fastnat ett löv på
Johannas tröja och issa vräker ut sig "Adam Lööw tar snålskjuts"
och en sak till då en inte kunde hålla sig för skratt "pers-fone"..
 
Snart ska vi hem till mig och då blire idol, igen :D


 









Och denna får man stå ut med varje dag....
no comment


/S

Kommentarer
Postat av: isstheshit

kul för mig att det är 100 pers som läser bloggen och dom stackarna får se den här gamla vidriga bilden.. var bara tvungen att tillägga att den var gamal lite snyggt där. tack för mig

2008-09-05 @ 12:25:16
URL: http://jagskaskaffabloggsnart
Postat av: i

härlig blogg!

bli medlem på

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=6935

man tjänar ihop poäng, helt gratis, och därefter växla in poängen mot presentkort på H&M.

hur bra som hellst! :)



2008-09-05 @ 12:29:24
Postat av: SNÄLLA! Be johanna att höra av sig till mig Johnna C_smedSnalbelAhotmail.Com föR MIN SKL Weiiii!

Call me biiatch

2010-09-03 @ 00:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0