TSOURA & DJOJO

two in one inlägg
(och det är alltid jag som skriver med kursiv, bara så att ni vet det (sara))

Tänkte börja med att säga att skoldagen var seeeeeeeeeeg. Slutade 14.15 vilket vi nästan alltid gör, men tack vare Sara & issa så klarar jag skoldagarna galant ;)
Natrukunskapen var iaf inte lika seg som vanligt idag eftersom jag var på hugget,
asså ärligt jag har nog aldrig känt mig så inne i en lektion asså! nästan lite kul
men jag tycker det är lite dåligt att vi flyttat fram engelska lektionen på måndamornar,
fast iof, då kan man ju prata ut om helgen ;)

I matsalen idag fick även jag & issa för oss att ta lite kaffe eftersom att Perne satt där framför oss och såg vuxen ut.
Kan säga att jag som hatade kaffe nyss helt och hållet ändrade uppfattning, och issa med för den delen ;) haha
asså jag höll på och dö när jag möts av två kärringar i matsalen (jojo&issa)
när jag ser att dom dricker kaffe, jag nästa?



Efter skolan blev det att gå på stan med Sara, träffade även Jacob så han gick med oss ettt tag.
Vi kollade på lite väskor, gjorde det igår med och nu har jag äntligen hittat en! 
haha, gjorde vi verkligen det igår johanna? lite onödigt att vi satt och väntade
på nordea i 40 min när det bara tog 3 min att beställa ett nytt bankomatkort
och ändå är jag förmånskund :o

Klockan 5 någon gång tog vi bussen till mslätt där det blev mycket plugg & efter det en cykeltur till LeNu där vi tränade någon timma, nog den värdaste träningen hittils ;) men många fler gånger ska det bli. 4-5 ggr i veckan närmare bestämmt.
Det var verkligen skönt att träna när man inte har tränat på så länge,
och mkt roligt med Johanna som sällskap :) och det blir ju imorgon
med! duktigast? ja!




Och nu sitter jag med Juridik boken framför mig men läser jag!? nej.. måste göra det nu, puss!
mm och jag sitter här med tanken i bakhuvudet att jag har spanska prov
på onsdag, har jag pluggat ngt? nae.. kan jag ngt? nae.. så lycka till sara!


/ j & S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0