första och sista tisdagen på lovet

sara gör det igen...

Idag gick jag upp tidigt och har varit så duktig och städat min egen garderob, slängde massor gamla kläder och nu är det snyggt och fint där inne. tog mig nästan tre timmar, då kan ni förstå vilket jobb det var..

och som belöning blir det bio ikväll med iss!
igår när vi satt ute på steves uteservering kom jag på hur sugen jag var på att gå på bio och issa säger "men då går vi imorgon!".

nu ska jag vara lite mer duktig och städa mitt rum och äta frukost som jag inte har haft tid till än.


världens bästa syskon, och marcus kommer hem om en vecka och en dag, gissa om jag längtar?

/S

Kommentarer
Postat av: iss

så jävla söt blygismin på dig med hunden :D & lollos + marcus stoltminer.

2009-04-07 @ 13:48:04
Postat av: Mamma Lena

Världens finaste barn. Ni är så mysiga och goa.

Glädjande är att - ni har inte varit mycket osams.

När vi har varit ute och rest är ni bästa kompisar alla tre, och håller ihop. Det är väldigt bra. Jag har alltid varit stolt över er. Faktiskt riktigt MALLIG. kram från mammi.

2009-04-07 @ 20:43:18
URL: http://www.metrobloggen.se/lenu2008
Postat av: Anonym

Världens finaste barn. Ni är så mysiga och goa.

Glädjande är att - ni har inte varit mycket osams.

När vi har varit ute och rest är ni bästa kompisar alla tre, och håller ihop. Det är väldigt bra. Jag har alltid varit stolt över er. Faktiskt riktigt MALLIG. kram från mammi.

2009-04-07 @ 20:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0