happy sunny day

Jag vet inte vad jag ska säga men den här dagen har verkligen varit helt sjukt underbar på något random sätt.

Började dagen med Espresso House med Sara, Paulina och Filip. Senare joinade Martin och Lea ett tag men sen skulle lilla Lea hem så hon dissade totalt. Där satt vi i några timmar i solen och bara njöt av vårvärdret. Efter det gick vi till BK för att ett visst fetto ville ha lite att äta.

Sen tog vi 13 hem till Sara, och för att fortsätta ta vara på det fina vårvädret så tog vi fram filtar och vattenpipan och satte oss på terassen ett tag. När solen gått ner tog vi bussen in till stan igen och satte oss på Steves tills nu ungefär, det är inte klokt vilka garv attacker man kan få alltså! Konstigt nästan att vi inte blev utslängda, fast gubben var riktigt nära att säga till ett par gånger. Jag, Sara, Martin & Filip borde inte hänga ihop sådär, det är helt sjukt vilken humor vi har alltså.
"Ska hon rulla in där?" lite internt där, vet att det är tråkigt att läsa sånt skit men jag var tvungen!

Jag har en fråga "Känns det som sommar nu? Ja det kan man säga!"

/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0