hårfärgen sa sitt

sara: jag var sjuk seg härom dagen, jag bara "värt när man är tvillingar då kommer man ju in på syrrans/brorsans legg"
johanna: ja men vadå det kan man ju?
sara: seriöst johanna? man fyller ju på samma dag om man är tvillingar
johanna: åååååååhh
(varför lät konversationen så fjortis?)

Det var så att några dagar tidigare kom jag på en smart sak, efterrsom man är tvillingar kan ju inte polisen haffa en då man använder sin tvillings legitimation eftersom att man då är så lika. Men kom snabbt därefter på att det inte var så smart...Då jag ska berätta den lilla "pinsamheten" för Johanna och hon förstår inte vittsen.
Då blev det snabbt mycket mer pinsamt och det slutade med att båda bestämde sig för att färga håret brunt, alltså vi skyller på hårfärgen i det här fallet!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0