RANDOM

Nån har inte gjort något vettigt idag? fast där ljög jag ju för lite bra saker har jag allt lyckats få fram idag.
Trotts att det är lov så har denna söndag sett ut som alla andra
vakna brevid en vän, frukost, inte gjort ett skit, gossip girl, wipeout

Fast som jag sa så lyckades jag åstakomma lite iaf.. Alla mina vänner vet säkert att jag har en slags "garderob" brevid mitt rum där det finns täcken och kuddar till folk som sover över.. men på senare tid har det mer blivit en "slänga-in-random-stuffs-garderob" då garderoben bestod av täcken&kuddar (som sagt), kläder, skor, och massor andra ovärda grejer. men duktig som jag är har jag rensat ur den och fyllt 6 stycken påsar med fula och för små kläder.. och lagt in alla lakarn i tvättsstugan på sin plats :)

ni ska även veta att jag inte fick någonting för att göra detta, är det min stil?
så mamma, lite plus poäng nu va? 
 
dock störde fille mig lite under städningen då vi pratade i telefon i mer än 4 timmar, i 128 minuter närmare bestämt.. men det var välbehövligt. vi kom fram till ganska mycket under telefonsamtalet, bland annat att vi alltid ringer till varandra dagen efter vi har festat och pratar igenom gårdagen haha!

nu ska jag byta sängkläder (borde jag inte ha blivit trött på alla dessa lakarn och täcköverdrag och kuddöverdrag (haha, vad heter det nu igen?)?) sen blir det sängen!

ser fram emot morgondagen då johanna ska färga mitt hår sen på kvällen blir det parmiddag för två med iss!


johanna och jag gick tidigare till bussen och satte oss på favoritplejset från i sommras, minnen från det!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0