Träder in i vuxenlivet

Första skoldagen på ett tag nu då. Kändes inte sådär jätte bra måste jag säga. Men lite skönt att vara back on track igen.. eller nej jag skoja för i helvete. URS!!
Har så himla mycket att tänka på just nu, både i skolan och utanför skolan.

Men slut på tråkigheter. Idag var hela släkten här och firade för imorgon är det en stor dag för Johanna Ekermann. Imorgon blir jag firad på kvällen av familjen igen och på torsdag ska sanna & jag ut så ska hon fira mig lite ;) det blir mycke det här, och så ska jag överleva helgen? hur ska detta gå, ojoj


Pappa igår när han åkte bräda till Norrköping. Starkt gjort farsan



Kusin Sanna & jag idag!

Ae inga fler bilder blire, måste skriva lite på mitt svenska tal som jag ska göra imorgon på min födesedag, det kommer gå åt helvete. Jag visste inte att alla skulle komma hit idag så jag hade planerat att plugga på talet, men vad händer? Joo hela släkten klampar in och förstör. Jävla svenska tal .

/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0