vaaaaaarmt, eller?

jag har legat ute i solen ett bra tag nu för visst är det sjukt varmt ute? med mig hade jag ipoden och min kära lilla syster.. jag konstaterade att hon och jag har en tedens till att störa oss på småsaker men gud vad kul det är!

iaf en sak som förvånade mig när jag kom in var det här....



är det jag som är blind eller är den något fel på vädervisaren på min dator? för det kan väl fasen inte bara vara 9 grader ute? naej det kan det inte, för jag, sara embe kåberg, skulle aldrig ligga ute i bh och trosor i endast 9 grader


matchar?

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

idddd man mäter temperatur i skuggan, är det 9 grader i skuggan är det typ 25-30 i solen om det inte blåser :p

2009-04-15 @ 22:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0