våååår

äntligen har våren kommit till Linköping, det var väl på tiden. Förra veckan satt man där i dunjackan och såg snön ligga på marken men nu är det ju helt underbaaart ute. Den underbara dagen började med det nationella provet i Svenska B i fem timmar, iof så satt jag bara till kvart över 12 då man fick sitta ända till 2. Efter skolan satt vi kvar lite och åt sen tog johanna och jag vårat pick och pack och drog hem till mig. Satte oss på min veranda och chillade i det underbara vädret sen åkte vi in till stan, dock väntar jag med att köpa de saker jag tänkt eftersom att det antagligen blir norrköping på fredag

Det var min underbara ondag, och nu är lovet riktigt efterlängtat kan jag säga







lyckligast.se!

/S

Kommentarer
Postat av: johanna

april är kommen och våren likaså!!!

2009-04-01 @ 20:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0