090822

Nu sitter jag hemma hos min älskade unge och egentligen är vi ganska stressade (ovanligt?)
Vi ska på fest på något ställe som jag verkligen inte förstod var det låg, och hur vi kommer därifrån är en fråga som än inte är besvarad. 

Så Johanna du skulle ut på krogen ikväll? Då hoppas jag att du hinner träffa mig i stan :)

hittade en gammal bild på mig på lindas dator, haha så jävla ful

ännu en gammal bild, varför sa ingen åt mig att det såg förjävligt ut med färgat underhår?

snygga! hejdå


/S

Kommentarer
Postat av: louise

haha fjortis sara :)

2009-08-23 @ 00:35:35
URL: http://louiiseek.blogg.se/
Postat av: linda

du är bäst! <3 tack för gårdagen

2009-08-23 @ 13:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0