Blööt

Aa det var nog det bästa ordet att förklara kvällen på, för jag tror nästan inte att den var något annat.

Kvällen började hos mig med lite tjejer men vi åkte ganska snabbt vidare till stan. Det var tänkt att vi bara skulle lämna en sak (hemligt?) till lollo och sen dra vidare, men vi blev kvar där under ett tak tillsammans med InfoKomps faddrar och nollor. Jag kan väl säga att vi inte hade något annat val eftersom hilmlen hade verkligen öppnat sig. Men efter ett tag minskades stället på folk och vi bestämmde oss för att också gå vidare. När vi väl var inne i stan kunde jag inte finna något ställe på mig själv som var torrt. Eftersom jag använt skinnjackan som paraply och sen satt på mig den, satt den slickat, jeansen satt slickat och håret var helt slickat.

Efter ett tag så drog Johanna hem. Jag träffade Linda. Försvann från Linda. Träffade upp Lollo, Lovisa och Ante mfl.
Sen bestämde vi, jag och lollo oss för att åka hem.

Alla kläder åkte av direkt så tog vi varsitt täcke och la oss i soffan. Varför soffan? aa det är frågan.

Jag hoppas (för nollornas skull) att nästa vecka blir en aning torrare!


däckad?


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0