En veckas skoltid avklarad



Skoldagen började som igår och som alla dagar kommer göra den här veckan- med lera. Sara och jag hamnade i Rita och måla (eller något sådant) men ångrade oss såklart och bytte till lera. Väldigt kul måste jag säga!




Snygg outfit...


En dagens på den kanske? eller å andra sidan kanske inte...


Paus från lerandet och ut i solen en stund




En super duper nöjd farre.. men om man kollar noga är den bara en rund jävla boll han har gjort. Duktigt!


Efter skolan blev det att träna. Är det våran stil? Ja nu är det de iaf.

Ungefär 2 timmar senare var vi klara för stan. Jag tittade efter en kofta men tyvärr fann jag ingen som passa... träffade dock Adam och Joakim som vi hjälpte att hitta någonting som passa, nämligen en t-shirt som var till present till Adams bror.

Dagens tabbe: Jag blir väldigt kissnödig när vi är påväg ut från H&M, vi bestämmer oss då för att gå tillbaka in till Gränden för att gå till toaletterna som befinner sig på den övre våningen. Jag hoppas innerligt på att någon av toaletterna ska vara upptagen så att jag inte behöver ställa ner min stora träningsväska på marken och rota igenom efter småpengar, för så skulle jag hinna kissa på mig 100 gånger om.

När vi väl kom fram så var såklart alla upptagna. YES! Jag slänger ner väskan på marken och letar igenom väskan, kissar nästan på mig men i sista sekund hittar jag en 5a som jag lägger i så att toaletten går att öppna samtidigt som sara springer efter och stänger dörren om oss. "Tack gode gud jag hann!"

Klar, går ut från toaletten. Dörren stängs om oss samtidigt som sara säger "Var är min mobil!?"
INLÅST I DEN DÄR JÄVLA TOALETTEN!!

Allvarligt talat? Varför måste man betala för att få gå på toa? Det är ren idioti! Tänk om jag inte skulle haft några småmynt på mig? Hade jag fått kissa utanför JC på golvet då? Nej för då får jag betala böter på 800:- för att jag kissar på allmän plats. Yeah... vad är det för samhälle vi lever i, ren idioti!




Efter stan blev det iaf att spelträning. Gick åt helvete.

/ j

Kommentarer
Postat av: sara

Det var jävligt kul när du under träningen lägger av ett asgarv och jag bara "Vad är det nu?"..

"HAHAHAHAH, är det våran stil?"



jävligt fula bilder på mig förövrigt stoltminen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0