Första måndagen i skolan efter sommarlovet

aej men det känns det verkligen inte som. Det känns som vi har gått i skolan sjukt länge och bara väntar på att sommarlovet -10 ska sätta igång. Sommarlovet -10, kommer man verkligen säga så? Frågar ni mig så låter det helt stört.

Slutade halv 4 idag och det är ju inte så vanligt om man säger så. Men eftersom skolan har ökat ganska mycket i antal elever så blir också våra scheman sämre. Sorgligt nog. När vi gick i ettan började vi halv 9 varje dag och slutade kvart över två förutom fredagar då vi slutade 11. Och nu kommer man på hur mycket man egentligen saknar det. Jävla ettor.

Som vanligt så sov jag efter skolan. Ett tecken på svininfluensan är trötthet, men jag vet inte.
Sen kom fille till mig, och när jag började rabbla upp alla tecken på svininfluensan kom han på att alla stämde in på honom förutom "diarée och kräkningar". Fast om det är sant vet vi ju faktiskt inte, jag skulle inte sagt det iaf. Fast nu tror jag ju inte att Fille ljuger för mig. Haha, jag har verkligen hakat upp mig på det där med svininfluensan asså.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova, SOOOOVA <3<3 (aej sluta nu, jag har fan svinis)


ZZzzzzz (och hur normalt är det att typ hålla fast i näsan när man sover, plus att jag sover på en random gräsmatta)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0