Godmorgon

Eller ska jag säga godeftermiddag?

Vaknade iallafall nyss. Ska alldeles strax äta frukost sen måste jag gå ut med lilla Lipton. Men det är bra att han tvingar ut mig att gå ut och gå lite, det behöver alla.

Tittade nyss när bussen gick in till stan fårn min lilla håla till by jag bor i och den går antingen 13.45 eller 14.45, får se vilken jag hinner med.. vilka jävla busstider jag har! På helger går dom bara 2 ggr per dag. YES

Ikväll ska vi vara lite tjejer hemma hos sara, sen är det nollning som står på schemat! Nej men nu måste jag äte frukost och börja fixa lite, fick ju en fin liten lapp på bordet när jag vaknade där det stog "plocka ur och in i diskmaskinen, damsuga och gå ut med Lipton!" tror direkt att det var från pappa men sen ser jag att det står "/ Elina" min syster? Vet inte om jag ska ta lappen på allvar... det lär vi få se.



Syster


/ j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0