Ingen sömn, ingen ro...

Igår förklarade Sara kvällen ganska bra faktiskt. BLÖT! Men några minnes-celler regnade nog bort för hon missade dock att säga att vi var och tittade på Adam Tensta med flera på Keep it loud.

Som sagt, jag åkte hem igårnatt och det första jag gjorde när jag kom hem var faktiskt att duscha. Av någon konstig anledning kändes det som att den vattniga miljön inte alls var så främmande just då.

Såklart skulle jag ju upp tidigt dagen efter för en golftävling så det blev upp klockan 7 på morgonen lite skönt sådär... och nu är den dagen avklarad. (Gissa om jag är trött?!) Gick faktiskt ganska bra på tävlingen men resultatet får vi reda på ikväll för det blir buffé och prisutdelning på Pichers ikväll. Efter det blir det antingen hem till Nathalie eller så har jag hört fåglar kvittra om att det kanske blir hos Hildebrant (stavas?) och efter det blir det utgång. Frågan är då om jag ska ta en power-nap nu i en timma eller om jag orka den här natten också när jag bara sov 4 timmar inatt... och det lär ju inte bli mycket sömn inatt heller för den delen. Aja, vi får se hur det blir med den saken. För ni bryr er väl ändå inte om hur många timmar jag sover?! juste.











När jag kom hem så droppade det om mig bokstavligen talat. Det fanns inte en millimeter på min kropp som var torr. Om man kollar på linnet/klänningen t.ex så är den helt genomskinlig på grunt av regnet..

Men nu måste jag fixa mig iordning inför kvällen!!

/ j


Kommentarer
Postat av: sara

aej fy fan vilken hemsk natt. visst vi hade kul men så jävla blöta

2009-08-22 @ 18:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0