Känn er nollade

Ja Sara skrev ju förut hur skoldagen såg ut så det är ju inget jag behöver tillägga där. Men däremot så har jag bilder från när vi nollade nollorna efter lunch idag.



















































Efter nollningen gick jag och min syster till bussen för att åka hem och eftersom att det var så fint väder så slängde vi på oss bikini direkt och sola. Självklart somnade jag, vaknade av att mamma ringde och sa hejdå. Hon satt och väntade på planet för hon ska till Grekland med en vän idag. Fick sms av henne nyss faktiskt att hon var framme!

Klockan 18.00 ungefär fick jag och Elina för oss att åka och bada, och så blev det. På med kläder, packa fika och allt nödvändigt och på moppen (H) för att åka iväg till Gårasjön. På vägen fick vi sällskap av Johanna G som följde med och bada.



Det var allt för idag. Och imorgon är jag och Sara lediga, det ni!

/ j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0